Skip Navigation LinksUnionenklubben Autoliv Linköping

Välkommen till Klubbwebben!

Det här är klubbsidan för Unionenklubben på Veneer Linköping. Här samlar vi information till våra medlemmar som är specifik för vår arbetsplats i Linköping. Här finner du kontaktuppgifter till styrelsen samt information om kommande aktiviteter.

Nyheterhttps://klubbwebb.unionen.se/klubb/unionenklubben-autoliv-linkoping/Sidor/Nyheter.aspxNyheter2017-09-30T22:00:00Z<h1>​​​​Årsmöte </h1><p>​Styrelsen välkommnar alla medlemmar i klubben på Årsmöte </p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">När: Onsdagen den 24:e Januari </span></p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">Tid: 14:30 till 16:00</span></p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">Anmälan: Senast den 22:a Januari  via möteskallelse</span></p><p>Saknar du kallelse kontakta styrelsen</p><h1> </h1><h1> </h1><h1>Klubbmöte </h1><p> </p><p>Styrelsen välkomnar alla medlemmar i klubben på Klubbmöte. </p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">När: Onsdagen den 18:e Oktober </span></p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">Tid: 11:30-12:30</span></p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">Var: ECU BC 3</span></p><p><span class="ms-rteStyle-Emphasis">Anmälan: Senast den 13:e oktober via möteskallelse.</span></p><p>Saknar du kallelse kontakta sekreteraren. </p><p> </p>