Skip Navigation LinksRISE

Välkommen till Unionenklubben vid RISE!

Klubben har idag runt 450 medlemmar över hela Sverige och är en s.k. riksklubb. Riksklubb innebär att klubben representerar alla arbetsplatser inom RISE, oavsett geografisk placering.

OBSERVERA att hela innehållet på klubb-webben inte är tillgängligt om man inte har loggat in!

Synpunkter

Har du synpunkter eller funderingar kontakta oss gärna!

Aktuella frågor

En av de viktigaste frågorna som Unionenklubben arbetar med i nuläget är hur vi skapar ett gemensam och starkt fack i den nya organsiationen, RISE.

< mars 2019 >
 mån  tis  ons  tor  fre  lör  sön

Material från årsmötethttps://klubbwebb.unionen.se/klubb/sp-sveriges-tekn-forskn-inst/Sidor/Material från årsmötet.aspxMaterial från årsmötet2019-03-13T11:47:21Z<p>Nu ligger material från årsmötet upplagt under: ​<a href="/klubb/sp-sveriges-tekn-forskn-inst/Information/Sidor/Årsmöten.aspx" target="_blank">Årsmöten</a></p>
Material från medlemsmötet 14 Novemberhttps://klubbwebb.unionen.se/klubb/sp-sveriges-tekn-forskn-inst/Sidor/Material från medlemsmötet 14 November.aspxMaterial från medlemsmötet 14 November2019-01-11T09:42:32Z<p>14 November hölls ett medlemsmöte med fokus på lön. Material från detta finns tillgängligt på följande sida: <br><br><a href="/klubb/sp-sveriges-tekn-forskn-inst/Information/Sidor/Medlemsmöten.aspx">https://klubbwebb.unionen.se/klubb/sp-sveriges-tekn-forskn-inst/Information/Sidor/Medlemsmöten.aspx</a>​</p>