Skip Navigation LinksEniro AB Unionenklubben

Välkommen till Unionen-klubben på Eniro!

Här kan du se och ta del av information, nyheter samt dokument. Du har även möjlighet att med medlemmar och klubbstyrelsen delta i diskussioner.

Lönerevision 2019https://klubbwebb.unionen.se/klubb/eniro-ab-unionenklubben/Sidor/Lönerevision 2019.aspxLönerevision 20192019-04-01T12:24:45Z<p>​​Då är det dags för ett av årets viktigaste samtal, löneförväntansamtalet! Under information hittar du några tips och information om företagets lönerevision 2019.</p>
Ny Klubbstyrelse 2019https://klubbwebb.unionen.se/klubb/eniro-ab-unionenklubben/Sidor/Ny Klubbstyrelse 2019.aspxNy Klubbstyrelse 20192019-04-01T12:21:54Z<p>​​​</p><p>Vi i den nya styrelsen välkomnar er medlemmar till ett nytt år med Unionen! Vi har många idéer och stora förväntningar på det kommande året. Vi ser fram emot att kunna finnas mer synliga och ha ett närmare samarbete mer er Unionenmedlemmar.</p><p>Om ni har önskemål om frågor ni vill att vi bedriver under året får ni gärna kontakta oss. Samma om ni har idéer ​för medlemsaktiviteter.</p><p>För att kontakta eller få veta mer om oss i styrelsen, kan ni gå in på "om oss" under information.<br></p><p> </p><p>Hälsningar Styrelsen!​</p>
Klubbavgift 5 kr tas borthttps://klubbwebb.unionen.se/klubb/eniro-ab-unionenklubben/Sidor/Klubbavgift 5 kr tas bort.aspxKlubbavgift 5 kr tas bort2019-04-10T11:18:21Z<p>​​​​Klubbstyrelsen kom med förslag om att ta bort klubbavgiften på 5 kr. Styrelsen föreslog detta med grund till att klubben har en bra ekonomi och att behovet för ytterligare pengar från klubbmedlemmar inte behövs, utöver det klubbanslag som klubben får från Unionens Regionkontor varje år.</p><p>På årmötet beslutades att klubbavgiften tas bort. Detta är nu alltså gjort och från om med fakturering av medlemsavgift för maj månad finns inte klubbavgiften på 5 kr med.​</p><p>Hälsningar</p><p>Marina Hollertz, Kassör</p>